De la conflictul de canal la indeplinire la costuri mari de transport, exista o multime de motive pentru care companiile de materiale de constructie sunt preocupate de lansarea comertului electronic. Dar daca 2020 ne-a invatat ceva, este ca schimbarea este inevitabila si toate rationamentele din lume nu pot explica unui client care are nevoie de un produs, de ce nu-l poate cumpara cu usurinta.

Acum, mai mult ca niciodata, este esential sa va ganditi la modul in care afacerea dvs. poate reusi in economia digitala de astazi.

Anul acesta a creat o mare oportunitate pentru toate tipurile de afaceri de a prospera online. Din cauza COVID, comertul electronic este acum asteptarile tuturor atat pe pietele B2C, cat si pe cele B2B. De fapt, vanzarile online B2B din industrii sunt de trei ori mai mari decat vanzarile B2C.

Este timpul sa nu mai priviti comertul electronic drept concurenta si sa va ganditi cum va puteti valorifica prezenta online pentru a creste cota de piata, a creste relatiile, a crea noi oportunitati de vanzare si a creste cererea pentru produsul dvs.

Sa aruncam o privire la cinci dintre cele mai bune site-uri de comert electronic si la ceea ce puteti invata din succesul lor.

 Omaha Steaks

Omaha Steaks are unul dintre cele mai bune site-uri de comert electronic din domeniu, deoarece este usor de utilizat si ofera solutii pentru intreaga lor baza de clienti.

Clientii pot vedea mai multe oferte, pot primi idei de mese, sugestii de cadouri, pot viziona videoclipuri explicative si pot adauga produse direct in cosul lor – totul de pe pagina lor de pornire. Nu conteaza daca utilizati site-ul lor, versiunea mobila a site-ului sau aplicatia lor, experienta este consecventa.

In timp ce populatia lor mai veche tinde sa foloseasca site-ul desktop, aplicatia mobila Omaha Steaks atrage o baza de clienti mai tanara si le ofera o experienta similara de navigare si cumparaturi intr-un format pe care il folosesc mai confortabil.

Omaha Steaks stie ca atunci cand muncesti din greu pentru a oferi clientilor tai o experienta digitala grozava, le va arata ca esti o afacere pe primul loc pentru client. Aceasta inseamna sa faceti o parte echitabila de cercetari despre baza dvs. de clienti si sa intelegeti ceea ce ii face sa functioneze. Deci, ce inseamna asta pentru compania ta? De unde ar trebui sa incepi cu marketingul online?

In calitate de companie de materiale de constructii, experienta dvs. de comert electronic ar trebui sa permita clientilor dvs. sa aleaga produse in functie de nevoile lor: prin verticala, tipul cladirii sau cerintele specifice ale produsului. Acelasi antreprenor poate avea nevoie sa cumpere in moduri diferite, in functie de proiect, si va fi mai probabil sa cumpere prin site-ul dvs. web daca stie ca va putea gasi ceea ce are nevoie, indiferent de modul in care doresc sa navigheze la acesta.

O experienta de comert electronic cu adevarat de succes inseamna mai mult decat punerea unui buton „adaugati in cos” langa produsele dumneavoastra. Trebuie sa va concentrati pe crearea unei experiente de cumparare pozitive.

Gandeste-te la ceea ce are sens pentru clientii tai. Unde sunt acestia in procesul de proiectare, specificare sau constructie atunci cand trebuie sa achizitioneze produsul dvs.? Ce probleme cauta sa rezolve sau ce caracteristici ar dori sa gaseasca?

Daca experienta utilizatorului este confuza sau pur si simplu inexistenta, acestia vor proiecta acele sentimente asupra companiei dvs. si probabil vor parasi site-ul dvs. pentru a cumpara de la un concurent care face mai usor sa cumparati.

Cand va creati experienta de comert electronic, puneti-va urmatoarele intrebari pentru a va asigura ca aveti suportul organizational adecvat si planificarea strategica de care aveti nevoie:

  • La ce solicitari raspundeti?
  • Care este strategia ta pentru a oferi o experienta buna de comert electronic?
  • De cata implicare organizationala aveti nevoie/aveti?
  • Cum va fi prioritizat site-ul dvs.?
  • Cum va interactiona utilizatorul cu dvs. folosind site-ul sau aplicatia dvs.?
  • Cum veti reangaja cumparatorii dupa prima lor achizitie?

Nativ

Se stie ca este mai costisitor sa castigi un client nou decat sa revandi unuia existent. Pe masura ce faci cumparaturi online, probabil ca ai intalnit mai multe experiente precum imaginea de mai sus. Adaugati ceva in cosul dvs. de cumparaturi, dar inainte de a putea finaliza achizitia, vi se ofera cateva modalitati suplimentare de a va mari putin cumparaturile.

Aceasta strategie de vanzare incrucisata este o modalitate incredibil de eficienta de a obtine mai mult venit per client, oferindu-le si o valoare suplimentara.

Produsele de ingrijire personala Native au o multime de urmaritori online. Strategia lor de comert electronic se refera la crearea de noi oportunitati de vanzare pentru clientii existenti. Modelul lor direct catre consumator le-a permis sa utilizeze datele clientilor si sa faca recomandari personalizate clientilor pe baza achizitiilor anterioare.

Acesta este probabil ceva ce forta dvs. de vanzari face de ani de zile cu clientii lor din domeniu. Pe masura ce va aduceti afacerea online, veti avea si mai multe oportunitati de a face sugestii de produse vizate cu o rata de inchidere mai mare, deoarece se bazeaza pe date.

In calitate de producator, cum puteti incorpora vanzarile incrucisate online fara supravanzare? Timpul este totul. Trebuie sa fii strategic in ceea ce priveste cand si cum sugerezi produse si servicii clientilor tai.

Exista doua locuri distincte pe care le foloseste Native pentru a-si valorifica produsele pe care le poti folosi si tu:

  1. Pagina produsului: clientii tai sunt deja interesati de acest produs. Ganditi-va la produsele sau serviciile care au legatura cu pagina produsului pe care o vizualizeaza. Aceasta este sansa dvs. de a le vinde pe alte articole pe care le vindeti de care ar putea avea nevoie pentru a finaliza munca.
  2. Finalizare: Aceasta este o oportunitate buna de a oferi accesorii suplimentare cu costuri reduse. Ganditi-va la instrumente, instrumente si produse conexe care va vor ajuta clientul sa-si finalizeze proiectul.

Harry’s

Harry’s este o companie direct-to-consumer care a reusit sa-si foloseasca site-ul web si serviciile de abonament ca un canal de marketing de mare putere. Serviciul lor de abonament ofera consumatorilor produse de barbierit trimestrial sau cu o frecventa selectata de client.

Orice produs sau serviciu pe care clientul dumneavoastra il cumpara la intervale regulate este o oportunitate pentru un serviciu de abonament. Abonamentele va ajuta sa mentineti o experienta constanta a clientilor, sa cultivati loialitatea produsului si sa oferiti venituri de incredere pentru compania dvs.

Ce poti invata din modelul de abonament al lui Harry?

  1. Serviciile de abonament va pot ajuta sa introduceti produse noi. Este mai usor sa introduceti materiale noi unui public captiv de abonati si sa ii puneti sa adauge la abonamentul existent.
  2. Puteti creste valoarea. Aratandu-le clientilor ca pot depinde de o varietate de produse si servicii livrate atunci cand au nevoie de ele, ajuta la crearea unui sentiment mai mare de valoare si loialitate.
  3. Puteti anticipa mai bine veniturile. Abonamentele va pot oferi o suma fiabila si repetabila de venituri.

Stikwood

Stikwood este o companie de materiale de constructie axata pe bricolaj, care face bine comertul electronic. Stikwood face o treaba excelenta de a oferi clientilor sai informatii usor de digerat.

Unul dintre elementele cele mai atragatoare de pe pagina lor de pornire este o bara galbena pe care scrie „Magazin”. Acest lucru va informeaza imediat ca le puteti cumpara produsul direct de pe site-ul lor. De asemenea, folosesc recenzii, imagini si videoclipuri ale clientilor pentru a explica produsele lor, pentru a arata cum sunt utilizate si pentru a oferi inspiratie pentru proiect.

Dar ei nu se opresc aici: experienta lor cu caruciorul este de asemenea grozava. Iti ofera mai multe moduri de a face achizitii si continua sa ofere informatii utile pe tot parcursul procesului.

Cand va creati magazinul de comert electronic, trebuie sa va asigurati ca raspundeti la cele mai importante intrebari ale clientilor despre produsele dvs. Principalele componente care sunt necesare pentru a face acest lucru includ:

  • Oferiti imagini puternice ale produselor dvs
  • Oferiti termene de livrare bune pe care stiti ca le puteti obtine
  • Includeti recenzii despre produse
  • Arata cum functioneaza produsul tau
  • Demonstrati dimensiunea si dimensiunea produsului
  • Demonstrati instalarea

Clare

Clare ofera mai mult decat un site bun de comert electronic cu materiale de constructie; au, de asemenea, un program grozav de mostre care ii ajuta pe clienti sa selecteze si sa cumpere mostre de culoare mari, care se pot dezlipi si se lipesc pentru a testa proiectele lor. Nu mai este nevoie sa folositi aschii de vopsea minuscule sau vase de proba dezordonate de vopsea. Mostrele de peel-and-stick personalizate de Clare sunt mostre mari, exacte la culoare, care ajuta la eliminarea multor stres de luare a deciziilor care vine cu alegerea culorilor vopselei.

Configuratorul lor personalizat este un chatbot care ajuta la selectarea vopselei si calculeaza cata vopsea sa cumpere, facilitand procesul de luare a deciziilor pentru cumparatori. Folosirea de catre Clare a chatbot-urilor este ceva ce o fac deosebit de bine. Folosind tehnologia pentru a raspunde nevoilor clientilor cu usurinta si rapiditate, acestia au ocolit nevoia de a completa formulare pentru a obtine oferte. In schimb, chatbotii converseaza cu clientii, ajutandu-i sa gaseasca instantaneu vopseaua potrivita.

Acesta este modul in care chatbotii pot ajuta la optimizarea ratelor de conversie. Ele ofera o experienta de comunicare rapida, unu-la-unu si scurteaza timpul necesar clientilor pentru a ajunge la sfarsitul palniei de vanzari.

Chatbot-ul o ajuta pe Clare sa isi comercializeze serviciile si cunostintele din industrie intr-un mod care se simte curat si concis. Utilizarea pictogramelor este, de asemenea, atragatoare din punct de vedere vizual si face procesul de luare a deciziilor distractiv pentru clientii lor si ii incurajeaza sa se implice mai mult cu site-ul.

In calitate de producator, clientii dvs. (speram) va vad deja ca un expert in industrie. Deci, valorificati aceasta opinie, interactionand cu ei si facand recomandari pentru solutii care le vor rezolva problema.

De ce sunt chatbot-urile un instrument de conversatie pe care veti dori sa aveti pe site-ul dvs. de comert electronic?

  1. Oamenii folosesc instrumente de mesagerie mai mult ca niciodata. De fapt, 90% dintre oameni prefera sa foloseasca un instrument de mesagerie mai mult decat orice alt tip de comunicare.
  2. In esenta, furnizati acelasi nivel de servicii ca si in persoana, dar utilizati tehnologia pentru a-l amplifica, fie prin chat sau prin e-mail.
  3. Chatbotii pot actiona ca echipa virtuala de vanzari, schimband un argument in functie de faptul ca vorbesc cu un bricolaj, un arhitect, un antreprenor sau un constructor.

Ce ar trebui sa stie distribuitorii despre parteneriatul cu Amazon

Este de la sine inteles ca concurenta cu experienta si platforma Amazon poate fi o provocare, mai ales daca esti un distribuitor care este nou in comertul electronic. Si daca va ganditi sa va asociati si cu gigantul de retail, mai sunt multe de luat in considerare – dar nu totul este intimidant.

Utilizarea corecta a Amazon ca canal de vanzare suplimentar poate fi un pas in directia corecta pentru multi distribuitori care doresc sa-si imbunatateasca succesul in comertul electronic. Daca alegeti sa va asociati cu Amazon Business si sa le folositi ca un canal de vanzare suplimentar, trebuie sa incepeti cu un plan de joc solid. Inainte de a intra pe piata Amazon, luati in considerare aceste ganduri pentru a va ajuta sa va dezvoltati strategia de afaceri.

  • Nu faceti din Amazon singura dvs. platforma de comert electronic. Este inteligent sa aveti propria dvs. platforma de comert electronic in lucru. Desi este posibil sa aveti o multime de teren de acoperit pentru a va intalni cu experienta site-ului Amazon, aveti ceva ce nu au: cunostinte exclusive si istoricul de achizitii specific afacerii dvs. Utilizati aceste informatii pentru a personaliza modul in care vindeti pe site-ul dvs. si pentru a va imbunatati experienta clientilor cu sugestii, recomandari, recenzii si multe altele.
  • Alege cu grija ceea ce vinzi pe Amazon. Incepeti prin a alege produse care sunt mai sigure pentru dvs. de a comercializa prin aceasta platforma specifica. In functie de afacerea dvs., aceasta poate insemna vanzarea de produse de baza sau de articole foarte personalizate. Gandeste-te la produsele tale cele mai competitive si la ce se potriveste cel mai bine strategiei tale.
  • Nu va lasati prinsi in cautarea de a fi produsul cu cel mai mic pret. Obisnuirea de preturi si depasirea concurentilor va poate duce pe un teritoriu periculos, cu distribuitori care pot avea o economie de unitate mai buna si pot reduce pretul unui produs. Nu scadea niciodata sub HARTA (pretul minim de publicitate). Risti sa-ti compromiti marjele, valoarea ta ca distribuitor si relatiile cu partenerii tai.
  • Comercializarea este importanta pentru tine? Cand vindeti produse de baza, amintiti-va intotdeauna ca exista sansa ca Amazon sa creeze o versiune cu eticheta privata care este mai ieftina. Aceasta poate sa nu fie o problema daca va concentrati mai mult pe comenzile unice, dar retineti ca un produs similar concurent va poate depasi atunci cand vine vorba de comenzi mai mari, in vrac.

Amintiti-va, va cunoasteti clientul mai bine decat oricine – chiar si Amazon. In timp ce Amazon isi foloseste datele pentru a obtine informatii despre clientii sai, ii lipsesc anii si anii de experienta directa a clientilor pe care i-ati folosit pentru a intelege obiceiurile de cumparare. Utilizati acest lucru in avantajul dvs. atunci cand va dezvoltati strategia.

Investeste in site-ul tau de comert electronic

Sunteti gata sa va transformati prezenta online intr-un instrument puternic de vanzari? Venveo va poate ajuta sa cresteti gradul de constientizare si sa cresteti vanzarile. Faceti clic aici pentru a afla mai multe despre cum va vom ajuta afacerea sa stabileasca si sa mentina un site de comert electronic puternic.