Urmarire Google Mobile
Google ofera mai multe functii speciale in rezultatele cautarii mobile si, prin urmare, va oferim urmatoarele optiuni dintre care puteti alege pentru a personaliza tipul de rezultate ale cautarii pe care doriti sa le urmariti:
- Organic
- Caseta de aplicatii
- Stiri de top
Puteti personaliza in continuare rezultatele cautarii mobile cu setari personalizate pentru locatie si rezultate comerciale, veti gasi instructiuni in sectiunile Setari de mai jos.
Pe parcursul acestui document ne referim la Functiile SERP Google Mobile, daca doriti sa aflati mai multe, va invitam sa vizitati Ghidul nostru vizual pentru functiile SERP si sa selectati optiunea Mobile.
Rezultate organice mobile
Cel mai obisnuit tip de rezultate Google mobile urmarite este organic.
Rezultate organice Google Mobile In acest exemplu, rezultatele organice concureaza cu functiile SERP pentru pozitiile de top, inclusiv un panou de cunostinte , panoul Cautare si oamenii si intreaba oamenii, determinand utilizatorii sa deruleze in jos 3 ecrane pentru a ajunge la rezultate organice.
Setarea tipului rezultatelor mobile: organic Daca doriti sa urmariti rezultatele organice, atunci nu sunt necesare modificari ale setarilor, deoarece organic este setarea implicita.
Tabloul de bord Rank care afiseaza rezultatele organice Google Mobile Tabloul de bord Rank are multe rezultate si setari de functii din care sa alegeti, aceasta este o vizualizare a clasamentului curent in comparatie cu ziua, saptamana si luna anterioara. In coloana URL, vedem pictograme SERP care indica faptul ca unele dintre caracteristicile speciale SERP ale Google erau prezente pentru cuvantul cheie in rezultatele cautarii la data raportului. Facand clic pe pictograma ecranului din extrema dreapta a oricarui rand, lanseaza instantaneul SERP pentru cuvantul cheie.
Instantaneu de cautare organica Instantaneul SERP contine rezultatele cautarii reale afisate atunci cand cuvantul cheie a fost verificat de instrumentul nostru de urmarire a pozitiei. In acest exemplu, vedem functiile Google SERP: Panoul de cunostinte, Oamenii cauta si (Raspuns direct), Intrebari inrudite (De asemenea, oamenii intreaba) si o caseta Imagine, urmata de 10 rezultate organice (domeniul principal al campaniei este potrivit si evidentiat). in pozitia 3), si expresiile de cautare corelate sunt afisate in partea de jos.
Rezultatele casetei de aplicatii mobile
Pentru cei care fac ASO, oferim de mult timp Google Play Store si iTunes Store motoare de cautare pentru urmarirea aplicatiilor mobile. Urmarirea aplicatiilor Google Mobile a devenit mai interesanta – si mai importanta – atunci cand Google a lansat casete de aplicatii in rezultatele cautarii mobile. Aceasta caracteristica nu se limiteaza la Magazinul Google Play, Google serveste si aplicatii iTunes in aceste pachete in functie de dispozitivul utilizat pentru a efectua cautarea si, prin urmare, am adaugat o noua optiune de tip de rezultate mobile pentru a ajuta la urmarirea optimizarii magazinului de aplicatii.
Caseta Google Mobile Apps In acest exemplu, cautand „aplicatia ted talks” pe un telefon Android, Google a oferit 5 rezultate colorate in caseta Aplicatii.
Setarea tipului rezultatelor pentru motorul de cautare mobil: aplicatii Valoarea implicita atunci cand adaugati un motor de cautare Google Mobile la urmarire este Rezultatele organice, asa ca, daca doriti sa urmariti aplicatiile, trebuie sa:
- Selectati optiunea Aplicatii
- Selectati tipul de dispozitiv: Android sau iOS
Daca doriti sa urmariti atat Organic, cat si Aplicatii, atunci puteti adauga un al doilea motor de cautare Google Mobile la campanie selectand un motor de cautare Google Mobile Local (aflati mai multe…) si lasati necompletat locatia personalizata (cu exceptia cazului in care doriti sa urmariti aplicatia pentru o anumita locatie).
Setari obligatorii ale campaniei pentru a urmari o aplicatie, domeniul campaniei (in ecranul Setari generale) trebuie setat la:
- play.google.com
- itunes.apple.com
Modul de urmarire implicit trebuie selectat in ecranul Setari generale
Adresele URL tinta trebuie utilizate pentru toate cuvintele cheie din ecranul Cuvinte cheie.
Link-urile pachetului de aplicatii contin date de recomandare, de exemplu, The Weather Channel are o aplicatie in Magazinul Google Play.
Si asta poate fi diferit daca limba interfetei este alta decat engleza (hl=en) si se bazeaza pe sursa de referinta la momentul cautarii.
Cand adaugati adrese URL tinta pentru aplicatiile Android in Magazinul Google Play, este important sa reduceti adresa URL la elementele de baza ale aplicatiei si apoi sa adaugati un asterisc * la sfarsit – care creeaza un metacar care va oferi rezultate de urmarire a clasamentului pentru orice alte elemente suplimentare. cod adaugat la adresa URL in rezultatele cautarii.
Aplicatie in mai multe magazine Daca aplicatia dvs. se afla atat in magazinele Google Play, cat si in iTunes, atunci trebuie sa creati o campanie separata de urmarire a clasamentului pentru fiecare. Puteti combina rapoartele pentru ambele campanii intr-un raport PDF sau intr-un tablou de bord de marketing.
Clasare Tabloul de bord care afiseaza rezultatele Google Mobile App Box
In acest exemplu, afisarea coloanei URL vizata a fost activata in Tabloul de bord Clasare, oferind confirmarea faptului ca linkurile catre aplicatiile afisate in rezultatele cautarii mobile se potrivesc cu linkurile pentru aplicatii introduse ca adrese URL tinta. Am observat AdWords in rezultatele cautarii pentru aceasta aplicatie, asa ca coloana CPC medie a fost activata pentru a oferi o oportunitate de analiza a costurilor pentru fiecare cuvant cheie. Si valorile paginii de destinatie pentru canalele relevante de distribuire sociala au fost activate pentru a oferi statistici de implicare.
Urmarirea cautarilor din Magazinul Google Play este oferita prin adaugarea unui al doilea motor de cautare la aceasta campanie si acestea pot fi comparate unul langa altul in raportul Motoare de cautare, dar pentru acest exemplu, folosim Tabloul de bord Clasare deoarece dorim sa aratam tu instantaneul SERP.
Apps Box SERP Snapshot Daca comparati SERP Snapshot cu rezultatul telefonului mobil la inceputul acestei sectiuni, veti vedea ca rezultatele App Box au fost in primele 5 pozitii de afisare. Instantaneul ofera rezultatele suplimentare ale acelei cautari, care a inclus o sectiune Intrebari similare (si oamenii intreaba), doua anunturi AdWords si expresii de cautare similare.
Rezultate Top Stories pe mobil
Aceasta optiune este pentru urmarirea rezultatelor stirilor in caseta Mobile Top Stories de la Google.
Rezultate Top Stories Google Mobile In acest exemplu, o cautare pe mobil pentru „samsung galaxy s9” a produs 2 Top Stories, pe langa un carusel de stiri mobil.
Tip de rezultat mobil: Top Povesti Pentru a urmari Top Stories, pur si simplu adaugati un motor de cautare Google Mobile la o campanie de urmarire a clasamentului si selectati Top Stories din setarile pentru Mobile Result Type si faceti clic pe butonul Salvare.
Top Stories SERP Snapshot
Instantaneul SERP, accesat facand clic pe pictograma ecran de la sfarsitul oricarui rand de cuvinte cheie din Tabloul de bord Rank, ofera titluri de pagini si link-uri catre cele mai bune rezultate de stiri in cautarea Google Mobile, impreuna cu Caseta de imagini, expresii de cautare corelate si orice alte SERP caracteristici pe care Google le afiseaza in rezultatele cautarii mobile pentru cuvantul cheie.
Adaugati urmarirea mobila la o campanie
In Setari campanie > Motoare de cautare
- Selectati tara motorului de cautare
- Selectati Google Mobile din lista Motorului de cautare
- Faceti clic pe butonul Adaugati
Optiuni de urmarire si raportare a clasamentului Faceti clic pe butonul Locatie si optiuni personalizate pentru a accesa setarile privind locatia, afacerea si tipul de rezultat. Pentru setarile pentru tipul rezultatelor mobile, va rugam sa consultati informatiile detaliate din sectiunile de mai sus.
Setari personalizate pentru locatie
Urmarirea clasamentului si optiunile de raportare
Faceti clic pe butonul Locatie si optiuni personalizate si completati aceste campuri:
- Nume motor de cautare personalizat (optional): acesta se afiseaza in rapoarte
- Setari personalizate pentru locatie : tara motorului de cautare a fost deja selectata, puteti viza mai departe locatia introducand un stat, un oras sau un cod postal in oricare dintre aceste formate:
- California : aceasta restrange o cautare in SUA la statul California
- Miami, FL : aceasta restrange o cautare in SUA la orasul Miami, Florida
- 90210, SUA : aceasta restrange o cautare in SUA la un cod postal intr-un oras (in SUA, este necesar sa adaugati o virgula dupa codul postal si sa includeti SUA)
- Londra : aceasta vizeaza o cautare in Marea Britanie catre orasul Londra
- WC1N : aceasta vizeaza o cautare in Marea Britanie catre un anumit cod postal
Faceti clic pe butonul Salvare cand ati terminat de personalizat motorul de cautare.
Setari pentru rezultatele afacerii
Setarea implicita Setarea implicita a motorului de cautare pentru Rezultatele afacerii este ca acestea sunt excluse din urmarirea clasamentului.
- Optiunea 1 : selectati Excludeti din numarul de pozitii organice daca nu doriti ca aceasta campanie sa raporteze pachetul local sau pachetul hotelier in rapoartele Clasare
- Optiunea 2: selectati Excludeti din numarul de pozitii organice SI introduceti numele paginii Compania mea pe Google in campul Nume companie daca doriti ca numele companiei sa fie urmarit si raportat in Rapoarte si instrumente > Cautare organica > Urmarire clasament > Perspective clasament – ecran local
- Optiunea 3: introduceti numele paginii Compania mea pe Google in campul Numele companiei si selectati optiunea Includeti in contorizarea clasamentului organic daca doriti ca pozitia pachetului local sau a pachetului hotelier sa fie considerata ca parte a clasamentului organic in rapoartele Clasare,
- Selectati optiunea Includeti daca este clasificat daca nu doriti ca pachetul local sau pachetul de hotel sa fie inclus in numarul de clasament organic atunci cand afacerea dvs. nu este gasita in pachet
Daca alegeti Optiunea 2 sau 3 pentru a activa raportarea rezultatelor inregistrarii Compania mea pe Google, atunci urmati aceste instructiuni pentru a activa urmarirea.
Potrivirea rezultatelor afacerii
- Selectati Excludeti din numarul de clasamente organice sau Includeti in numarul de rang organic in functie de daca doriti sau nu ca pozitiile locale sau ale pachetului hotelier sunt numarate in clasament organic (asa cum este descris in sectiunea de mai sus)
- Daca este selectata optiunea Includeti in numar de clasare organica si doriti ca pozitiile pachetului local sau pachetului hotelier sa fie luate in considerare in clasament organic numai atunci cand Numele companiei este potrivit in pachet , bifati optiunea Includeti daca este clasificata .
- In campul Nume companie, introduceti titlul in lista Compania mea pe Google . Numele companiei trebuie sa fie exact Titlul care se afiseaza in lista Google pentru locatia companiei.Consultati sectiunile de mai jos pentru optiunile wild card pentru a gazdui inregistrarile de companii Google pentru mai multe locatii sau nume de afaceri.
Afaceri cu liste de locatii multiple Daca domeniul urmarit are mai multe inregistrari de afaceri Google care contin acelasi Nume de companie cu locatia sau serviciul inclus in titlu, utilizati optiunea (contine) .
- De exemplu, introducand (Capital Grille) , botul Ranger va returna rezultate locale pentru „The Capital Grille”, „Capital Grille Wall Street”, „The Capital Grille of New Orleans”, etc.
Companie cu mai multe listari de nume de afaceri Daca titlurile de afaceri Google nu contin un nume de marca comun, puteti introduce mai multe nume de afaceri intre paranteze, cu un teava intre ele .
- De exemplu, hotelul Hilton din San Diego are un gratar sportiv, un lounge si un restaurant, asa ca pentru a urmari pagina Google Business pentru fiecare dintre proprietatile aferente, puteti introduce acest lucru in campul Nume companie: (Hilton San Diego Bayfront)| (Fox Sports Grill)|(Odysea Lounge)|(Vela)
Adresa URL a paginii de afaceri (optional) Daca inregistrarea companiei Google a fost optimizata pentru o adresa URL care este diferita de adresa URL principala a campaniei, puteti introduce acea adresa URL in acest camp si o vom folosi ca pagina de destinatie in rapoartele dvs.
- De exemplu, daca linkul site-ului din lista Compania mea pe Google pentru un restaurant directioneaza utilizatorii catre pagina de rezervari, un meniu sau o galerie de fotografii delicioase, puteti introduce acea adresa URL in acest camp.
- Daca campul ramane gol, adresa URL a domeniului campaniei va fi afisata in rapoarte daca cuvantul cheie se claseaza in Local Finder pentru numele companiei.
In exemplul de mai sus, motorul de cautare a fost personalizat:
- Pentru cautare in Boston, Massachusetts
- Pentru a include pachetul local si rezultatele pachetului hotelier daca titlul inregistrarii Compania mea pe Google este „The Capital Grille”
- Pentru a include numarul de clasare impreuna cu clasarea organica a rezultatelor, daca numele inregistrarii Google Business este in rezultatele cautarii
- Pentru a enumera o anumita adresa URL a paginii de destinatie in rapoartele de clasare cand numele Compania mea pe Google este gasit in rezultatele cautarii din Boston
Faceti clic pe butonul Salvare