Daca unei reclame sau unei piese de continut ii lipseste un titlu grozav, nu conteaza cat de bun este ceea ce este inauntru. Ai putea la fel de bine sa renunti la efortul pe care l-ai petrecut pentru a-l scrie si a-ti configura campania.
Nu are sens sa dedici timp crearii de continut sau difuzarii reclamelor daca titlurile tale nu sunt convingatoare. Este ca si cum ai scrie o carte minunata si i-ai oferi o coperta ingrozitoare. Cititorii potentiali nu vor face clic pentru a citi mai multe daca nu exista nimic care sa le starneasca interesul. (De exemplu, daca aceasta postare s-a intitulat „Sfat pentru titlu”, probabil ca nu ai fi citit-o chiar acum.)
Deci, ce strategii functioneaza pentru titluri creative, pe care se poate face clic acum? Sa aruncam o privire la noua moduri puternice si reproductibile de a scrie un titlu grozav in acest an, cu o multime de exemple. Sa ne asiguram ca continutul tau primeste traficul pe care il merita!
Sfat #1: Folositi un limbaj simplu, dar puternic
Limba pe care o alegeti are un impact natural asupra meritului de clic al titlului dvs. Cand folositi cuvinte fade, lipsite de inspiratie sau necunoscute de majoritatea, potentialii dvs. cititori vor fi opriti.
In schimb, ramaneti cu un limbaj simplu, dar puternic. De exemplu, incercati sa va transformati titlul intr-un indemn cu cuvinte precum „Incercati” sau „Clic” sau sa va adresati direct cititorului folosind cuvantul „Tu”. Transformati un titlu generic cu un cuvant puternic precum „niciodata”.
Titluri pozitive vs. negative
Mentinerea limbii simple va fi cel mai bun pariu pentru a obtine mai multi ochi asupra postarii tale. Nu folositi cuvantul „utilizati” cand cuvantul „utilizati” va fi potrivit.
Sfatul #2: vizati un cuvant cheie cu volum mare de cautare
La ce foloseste difuzarea unui anunt sau crearea unui videoclip daca oamenii nici macar nu sunt interesati de subiect? Fiecare titlu pe care il scrieti ar trebui sa vizeze un anumit cuvant cheie cu un volum semnificativ de cautare – acest lucru nu numai ca asigura ca titlul dvs. este optimizat pentru a genera trafic directionat prin cautare organica sau platita, dar demonstreaza ca oamenii cauta in mod activ informatii legate de subiect. Cuvantul cheie pe care il vizati este ceva pe care oamenii il cauta de fapt? Daca raspunsul este nu , atunci este inutil.
Exista o multime de instrumente pe care le puteti folosi pentru a gasi cuvinte cheie de mare volum pe care sa le utilizati in titlurile dvs., de la Instrumentul gratuit pentru cuvinte cheie al WordStream pana la instrumente platite precum Explorerul de cuvinte cheie al Moz. Daca aveti un cont AdWords, puteti utiliza Planificatorul de cuvinte cheie (sub „Instrumente” > „Planificatorul de cuvinte cheie”).
Introduceti cateva cuvinte cheie potentiale pentru a va face o idee despre volumul acestora si vizati termenii cu un volum de cautare mediu spre mare. Retineti ca, pentru cuvintele cheie cu volum de cautare foarte mare, concurenta va fi mult mai accentuata, iar continutul dvs. va trebui sa fie mult mai uimitor pentru a fi clasat pe SERP.
Sfatul #3: Faceti o declaratie indrazneata
Introducerea unui factor de soc in titlul dvs. va asigura aproape intotdeauna rate de clic ridicate. Ganditi-va la modalitati de a va condimenta titlul si spuneti-l intr-un mod care sa atraga instantaneu cititorii. A face o declaratie indrazneata, cu opinii sau controversate este o modalitate sigura de a face acest lucru.
O marca care distruge absolut jocul lor din cand in cand este Refinery29, o publicatie online care se adreseaza cititoarelor. Trebuie sa rezist in mod activ la deschiderea buletinelor lor informative prin e-mail, deoarece voi ajunge sa petrec 30 de minute mai mult decat am planuit sa fac pe telefon (dar este greu pentru ca subiectele lor sunt atat de atragatoare!).
Sfatul #4: Includeti numere in titlu
Acest sfat poate parea detestabil de evident, dar nu l-am putut lasa deoparte, deoarece s-a dovedit in repetate randuri ca este eficient. Oamenii sunt atrasi in mod inerent de numere si liste. Sunt usor de procesat de creier si ii asigura viitorului tau cititor ca formatul va fi usor de digerat (cum ar fi aceasta postare si, mai ales, fiecare postare pe care o scriu).
„Numerele functioneaza bine in titluri, deoarece oamenilor le place predictibilitatea si nu le place incertitudinea”, spune Courtney Seiter, de la Buffer. Conductorul a efectuat, de asemenea, un studiu in care a descoperit ca titlurile cu cifre depasesc semnificativ titlurile fara cifre.
Titlurile cu cifre sunt cu 36% mai populare
Sfatul #5: Faceti-va cercetarile competitive
Concurentii tai au scris articole sau au difuzat reclame pe acelasi subiect pe care intentionati sa il tratati? Ce titluri au folosit? Care sunt titlurile paginilor care sunt deja clasate pe Google? Cum il poti face pe al tau mai bun?
Acestea sunt tipurile de intrebari pe care ar trebui sa le puneti pentru a scrie titluri mai convingatoare. Daca titlul dvs. nu iese in evidenta dintre milioanele care ne sunt puse in fiecare zi, atunci sansele de a obtine CTR-uri mari sunt scazute.
Cercetarea Buzzsumo dezvaluie titluri populare pe tema „tatuajelor”
Google-ul dvs. cheie si vedeti ce apare in acel clasament numarul 1. De asemenea, utilizati instrumente de curatare a continutului, cum ar fi Buzzsumo, pentru a cauta cuvantul cheie/subiectul dvs. si pentru a vedea ce articole conexe au primit cele mai multe distribuiri. De ce a fost asta? Un titlu grozav ii determina adesea pe oameni sa-l redistribuie cu publicul lor. Cum poti crea un titlu care sa fie si mai atragator? Cercetarea este esentiala!
Sfat #6: Pune o intrebare ciudata sau amuzanta
Intrebarile, in special cele ciudate, sunt modalitatea perfecta de a atrage atentia cuiva intr-un mod care sa-l lase sa isi doreasca mai mult, creand asa-numita decalaj de curiozitate. De ce? Pentru ca instinctul este sa vrei sa descoperi raspunsul, ceea ce nu se poate face decat daca fac clic pe titlu si viziteaza site-ul tau. Daca este utilizata corect, aceasta metoda garanteaza CTR-uri ridicate.
„Intrebarile atrag emotiile cititorilor asa cum putini altii pot”, spune Helen Nesterenko de la Writtent. „Promoveaza acel ton conversational mereu important, vital pentru o postare buna pe blog. Ii face pe cititori sa doreasca sa afle mai multe.”
Este important sa fii strategic in ceea ce priveste strategia de a pune intrebari. Copyhackers recomanda sa nu puneti niciodata intrebari intr-un mod inselator, ceea ce ar putea indeparta potentialii cititori.
Sfatul #7: Creati un sentiment de urgenta
FOMO (fear of missing out) este un lucru real si functioneaza extraordinar de bine atunci cand scrii titluri. Creati un sentiment de urgenta, oferind o data la care expira o oferta speciala si folosind un limbaj urgent.
Randul de descriere spune: „Rezervati acum si obtineti 15 USD in plus la JetBlue Airlines, bilete de avion. Graba!” Folosind cuvantul „ Grabeste-te! ” indemnati cititorul sa faca clic si sa profite de aceasta oferta pe timp limitat. Acest lucru poate functiona si mai bine atunci cand se ofera un termen limita exact, de exemplu „3 ore ramase!” sau „Bilete limitate! Reducerea de 20% expira in aceasta seara .” Aflati mai multe despre utilizarea elementelor de personalizare pentru numaratoarea inversa in anunturile dvs. pentru a automatiza acest proces aici si incercati aceasta tehnica si in titluri.
Sfat #8: Lasati un aer de mister
Exista o arta in ceea ce priveste cat de multe informatii ar trebui sa divulgi intr-un titlu, dar nu ar trebui sa dezvalui niciodata concluzia principala. Daca o faci, cititorul nu va avea niciun motiv sa faca clic si sa citeasca restul continutului tau.
De exemplu, consultati cele trei articole in tendinte pe Today.com de mai jos. Toate trei sunt intrigante si toate il lasa pe cititor dorind sa afle mai multe.
De exemplu, primul titlu dezvaluie ca Jimmy Kimmel are o actualizare despre copilul sau, dar nu suntem siguri care este aceasta actualizare. Al doilea titlu implica faptul ca Chrissy Metz a purtat o rochie stransa la premiile MTV movie awards, dar nu putem vedea rochia completa si, de asemenea, nu ni se da mesajul pe care ea l-a transmis celor care le-a facut rusini. In cele din urma, al treilea titlu nu ne spune daca pudra de talc provoaca cancer sau nu. Trebuie sa facem clic pentru a obtine raspunsurile!
Exista totusi o linie fina intre prea multe si prea putine informatii, asa ca asigurati-va ca oferiti suficiente informatii pentru a genera interesul, dar nu atat de mult incat cititorul sa se simta pe deplin informat doar citind titlul.
Sfatul #9: scrieti mai multe titluri si votati-le pe cele mai bune
Aceasta este o strategie pe care am folosit-o de cand am inceput sa scriu titluri pentru articole si titluri pentru prezentari. Permiteti-va sa faceti o aruncare completa a tuturor ideilor de titlu pe care le aveti. Ganditi-va la moduri in care le puteti combina si potrivi. Apoi impartaseste primele trei pana la cinci titluri cele mai bune echipei tale si cere-le sa voteze. Probabil ca veti ajunge la un consens clar in cel mai scurt timp.