Top 10 retete pentru o viata lunga

__________________________________________________________________________________

Specialistii din intreaga lume au cercetat zeci de ani fiecare particica a vietii noastre si au ajuns la concluzia ca nu doar “genele bune” ne tin sanatosi pana la 100 de ani, ci si cateva alte mici obiceiuri. Afla care sunt acestea!

1.  Fa sport!

Fa sport cu greutati. Universitatea Michigan a demonstrat ca barbatii care fac antrenament de forta regulat si-au scazut cu opt puncte presiunea diastolica. Indeajuns pentru a reduce cu 40% riscul de atac cerebral si cu 15% pe cel de infarct!

Fa miscare in aer liber si ia-ti un catel care sa te motiveze! Vei reduce orice forma de depresie pana la 100%, iar corpul tau se va simti cu 50% mai bine!

2. Consuma ulei de masline si otet!

Liber la ulei de masline si otet. Pune in salata sau in mancare oricat vrei! Cu ajutorul lor vei reduce riscul de cancer, imbatranirea prematura, obezitatea si diabetul.

3. Nu uita sa bei apa!

Bea opt pahare de apa pe zi, spun cei de la Universitatea Loma Linda. Specialistii au descoperit ca “bautorii de apa” sunt cu 55% mai putin predispusi imbolnavirilor de orice natura. De asemenea apa bauta dimineata pe stomacul gol ajuta la activarea organelor interne, iar bauta in cantitati de 2 litri pe zi, detoxifica organismul si te ajuta sa nu  mai incurci senzatia de sete cu cea de foame.

 

4. Fa ceea ce-ti place!

Razi mai mult. Alege o comedie, in locul unui film de actiune sau horror, deoarece o ora de ras iti relaxeaza corpul si mintea indeajuns incat sa se regenereze dupa atacurile de stres. Fa ceva care te binedispune, incearca sa fii mai optimist, asta iti va imbunatati in mod considerabil viata.

5. Casatoreste-te..!

Contrar multora care vad viata de familie un iad, specialistii au demonstrat ca persoanele casatorite au o rata de deces mult mai apropiata de parametrii normali, decat cei care au ales burlacia! Prin urmare, datorita confortului psihic si protectiei partenerului de viata, casatoritii traiesc mai mult.

 

6. Ai grija de sanatatea ta!

 Nu mai duce boala pe picioare. Cei care isi pun sanatatea pe locul doi si nu se menajeaza in perioada cronica a unei raceli sau altei boli sunt de doua ori mai predispusi la atacuri de cord fatale si la complicatii serioase ale afectiunilor. Daca esti racit, ramai in pat!

7. Bea cafea!

Savureaza doua cesti de cafea pe zi, daca vrei sa previi cu pana la 55% aparitia infarctului sau a bolilor cardiovasculare. Cei care sunt importiva cafelei nu stiu ce pierd, pe langa energia pe care ne-o furnizeaza, cafeaua are multe alte valori terapeutice. Asa ca nu uitati sa va beti ceasca de cafea dimineata!

 

8. Alege fructele si legumele ca principale alimente in  dieta!

Mananca cinci portii de legume si fructe pe zi.Sanatatea ta va fi intacta chiar si la varsta de 100 de ani! Nu numai ca aceste alimente au multe valori terapeutice, dar contin si putine calorii care te ajuta sa slabesti si sa nu iei in greutate.

 

9.  Uita de stres!

Fii relaxat. Oamenii stresati traiesc cu 20 de ani mai putin decat un om cu o stare psihica normala.Daca adaugam si fumatul la aceasta formula NE putem explica de ce foarte multi oameni sufera decese premature. Nu te mai stresa la munca. 70% dintre sinucigasi au ales sa-si ia viata din cauza stresului de la serviciu. Alege sa fii calm si sa nu iei problemele de lucru acasa. Astfel te vei feri de multe boli mentale.

10. Nu uita sa mananci ciocolata neagra!

Mananca ciocolata neagra, chiar daca esti la regim. Nu va avea efect negativ asupra dietei tale, iar partea buna este ca patru grame de cacao sporesc eficacitatea inimii cu 33%!

__________________________________________________________________________________