Camasile pentru barbati cu maneci scurte sunt la ordinea zilei si mai ales cele care ne trimit usor la acel stil de surfer din anii 2000 care a revenit puternic. Asa cum s-a explicat despre tendinta Coconut Girl si despre estetica sa marcata, cautarea camasilor hawaiene a crescut cu 37% conform statisticilor. De cateva sezoane, in special din 2019, s-a inregistrat o revigorare clara a camasilor cu maneci scurte, cu aer masculin.

„Versiunea moderna a camasii de bowling Old school este cea mai buna prietena a femeii cu putin timp sa-si decida look-ul, pentru ca ofera ceva pe care nu il aparam suficient de des in domeniul hainelor de lucru: nonsalanta”, a scris Julia Hobbs .

Doi ani mai tarziu si purtate deschise peste bikini sau sutien de catre marii prescriptori de stil, camasile pentru barbati cu maneca scurta au devenit cea mai populara piese vestimentara de vara atat pe plaja, cat si in oras. Desi sunt deja in toate magazinele, nu exista un moment mai potrivit pentru a strange acele semnaturi care au facut din ea obiectul de dorinta al industriei.

LRNCE

„Toate facute in Marrakech, cu picturi voit inegale si impresionante, cu un anumit gust picassian ”, a explicat Patricia Moreno intr-un articol dedicat firmei LRNCE. Acest brand fondat de o femeie belgiana, Laurence Leenaert, care s-a mutat definitiv in oras dupa o calatorie in desertul marocan cu sora ei, variaza de la articole vestimentare si accesorii pana la piese de decor care impartasesc aceeasi estetica. Camasile lor cu maneci scurte din in 100% si cu desenele lor caracteristice brodate sunt unisex, marime unica si sunt lucrate manual .

Tombolo

Dragostea pentru vara si pentru camasile imprimate este ceea ce i-a facut pe newyorkezii Mike Sard si Chris Galasso sa decida sa-si lase cariera deoparte si sa infiinteze Tombolo: o firma de polo si camasi hawaiana care, dupa cum a explicat Nuala Phillips in articolul ei, a transformat stilul tatalui intr-un tendinta –cele sale camasi Cabana cu maneci scurte, confectionate masculin, sunt marele sau bestseller–. Desi firma a fost conturata initial ca fiind exclusiv masculin, in curand a devenit un concept unisex.iar marea majoritate a tesaturilor sale sunt selectate pentru profilul lor durabil. Motto-ul tau? „Regula noastra este sa fim nostalgici, dar nou-nout. Avem o expresie pe care o folosim pentru a explica procesul nostru: „Nu va faceti niciodata praf explorand podul ” .

Bode

„Astazi, 40% din colectia noastra este realizata cu tesaturi vechi si pentru mine este foarte important sa mentin aceasta practica pe care am mostenit-o de la bunici si de la mama mea, care iubea sa colectioneze antichitati cand eram mica, asa ca am crescut colectionand. tot felul de obiecte”, a spus Emily Bode intr-un articol despre firma care ii poarta numele de familie. Camasile patchwork facute din resturi vechi si jachete matlasate sunt sufletul lui Bode, un brand de imbracaminte pentru barbati din New York, care „nu intelege etichetele de gen, ci maiestria si creativitatea ” .

Camasi Manolo

„La Camisas Manolo facem camasi”, explica ei pe site-ul acestui brand fondat de croitorul spaniol Manuel Molina la sfarsitul anului trecut. Pe langa modelele sale clasice cu maneca lunga, nu este greu sa gasesti modele cu maneca scurta, cu o silueta relaxata, care au devenit o tendinta in garderoba femeilor. Cheia consta in simplitatea desenelor sale si in bogatia detaliilor sale, precum taieturile imprevizibile de pe maneci, pliurile sau transparente. O semnatura oarecum misterioasa in care vechiul si noul merg mana in mana .

Casablanca-Paris

Aplicand tehnici de croitorie napolitane la piese uimitoare inspirate din tenis , Casablanca este un brand de lux si agrement, fondat de franco-marocanul Charaf Tajer. O combinatie de confort si eleganta care se vede in toate piesele sale, dar mai ales in camasile sale cu maneca scurta care in acest sezon sunt inspirate din lumea surfing-ului. „Casablanca prinde viata intr-o paleta de culori care evoca simultan terenurile de lut de la Roland Garros si teracota bronzata din Africa de Nord; accentuate cu alb proaspat de tenis si accente pastelate. Siluetele inspirate de haine sportive sunt rafinate, dar relaxate, si sunt prezentate in bumbac proaspat si efect de tesatura”, explica acestia de la brand.

Un fel de infatisare

A Kind of Guise este un brand german care ofera modele atemporale cu o nota eleganta, dar intotdeauna functionala, combinand tehnici moderne de croitorie, maiestrie germana si materiale de inalta calitate. La vanzare la magazinul Sportivo situat in cartierul madrilen Conde Duque, modelul sau Gioia –disponibil in diferite versiuni– este un clasic al companiei si are toate caracteristicile pentru a deveni camasa definitiva: silueta relaxata, tesaturi bogate si un aspect absolut perfect. gat.